Artikelen

Algemene ledenvergadering 2017

Wij nodigen u van harte uit voor de algemene ledenvergadering van Heemkundekring Carel de Roy Alphen en Riel op maandag 20 februari 2017 om 19.30 uur in de zaal van restaurant De Belhamel in Alphen. Ingang zaal achterom via de Van Leuvenlaan.

Wij zullen u deze avond verslag uitbrengen van het afgelopen jaar en onze plannen voor het komende jaar met u delen. Natuurlijk staat de koffie voor u klaar. In de pauze kunt u van ons een hapje en een drankje verwachten. De agenda voor de algemene ledenvergadering en het verslag van de vorige vergadering vindt je onder het kopje "bestuur" op deze website.

vergadering

Na de jaarvergadering hebben we nog mooi beeldmateriaal voor u in petto. Door mobiele telefoons en draadloos internet kan iedereen tegenwoordig heel gemakkelijk communiceren. Maar hoe communiceerde men vroeger met elkaar? Nou, bijvoorbeeld met gebaren! Daar gaat deze korte film over; humoristisch en herkenbaar.

We zien u allen graag op maandag 20 februari a.s.

Heemkundekring
"Carel de Roy"

Gevestigd in:
Oudheidkundig
         Streekmuseum.

Postadres:
Baarleseweg 15,
5131 BA Alphen N.B.

Oudheidkundig
Streekmuseum

Bezoek- en postadres:
Baarleseweg 1,

5131 BA Alphen N.B.

streekmuseumalphen.nl/

Wilt u op de hoogte blijven van de activiteiten van de Heemkundekring, klik dan op de "Vind ik leuk" knop.